Professional Reader 80% Reviews Published 100 Book Reviews

domingo, 25 de outubro de 2015

The Roommate - Ivy Smoak



I was given a ARC in exchange of a honest review.

Keira's last single friend just got married, leaving her roommate-less. When Rory shows up at her door for an interview, she's more than a little surprised to find out that a guy has answered her ad. A super sexy guy.
When I read this blurb I thought that would be a nice book, but it let me down in so many ways that I can´t count. 
First of all, Rory is a jerkface, he´s super sweet on the interview and got me fooled together with Keira. Though, I could see his assholery really soon, Keira couldn´t. 
This book kind of freak me out. For god´s sake, it had so many weird situations going on with Rory and his wolf pack, and Keira just kept going ahead, like it was normal. It makes me worry because made me think that maybe there are people that actually thinks like Keira.

Rory had my red flags going off so many times that I almost couldn´t go through this book.

A última colega de quarto de Keira se casou, deixando-a sem alguém com quem dividir o  aluguel. Quando Rory aparece na porte de Keira para uma entrevisra, ela está mais do que um pouco surpresa de descobrir que Rory é um cara. Um cara super sexy.
Quando eu li essa sinopse eu fiquei super interessada nesse livro, mas fiquei muito decepcionada.
Primeiro de tudo, Rory é um idiota. Ele foi super doce na entrevista e conseguiu me enganar juntamente com a Keira. Mas, eu pude perceber o real Rory bem cedo, ao contrário de Keira.
Esse livro me deixou preocupada. Pelo amor de Deus, tinha tantas situações esquisitas acontecendo com Rory e seus amigos, e a Keira simplesmente continuava indo em frente como se fosse normal. Me deixou preocupada pq me fez pensar que talvez existam pessoas por aí que pensem como Keira, e aceitem esse tipo de comportamento de terceiros.
Rory fez meus alarmes dispararem tantas vezes que quase não consegui terminar esse livro.

Nenhum comentário:

Postar um comentário