Professional Reader 80% Reviews Published 100 Book Reviews

segunda-feira, 9 de novembro de 2015

Intoxicated (Felony Romance #1) - Jeana E. Mann




I was given an ARC in exchange of a honest review.

*Spoiler Alert*









This book was a disappointment for me. It started well, cliché-y but well. But it has so many things I didn't like, that I was just skipping through the book. Like a pregnant ex, and drug addict above all. I don´t like books where the guy goes and get another woman pregnant, and I despise drug addicts specially pregnant women who don´t care for his own child.
I can´t say much about this book, it just didn't worked for me.

Esse livro foi decepcionante pra mim. Começou até bem, meio cliché mas ok. Mas, tinha tantas coisas que não gosto que fiquei mais foi passando as páginas. Como uma ex que está grávida, e ainda por cima é viciada em drogas. Eu não gosto de livros em que o cara sai engravidando outras mulheres, ainda por cima uma criatura viciada que não dá valor à própria vida, muito menos à vida da criança que gera em seu ventre.
Não posso dizer muito sobre esse livro, ele simplesmente não funcionou pra mim.

Nenhum comentário:

Postar um comentário